Lat!

Jag känner mej lat, ne jag känner mej inte jag är :)
De e ganska härligt att va lat ändå :P
Man har rätt till att vara de när man har mycke att göra jämt å sällan en ledig stund :)

Veckan har varit riktigt jobbig, skolarbete från tidig morgon till sen kväll/natt!
Har läst ut en bok på över 200 sidor & lyssnat en ljudbok på 10 timmar, skrivit 2 recentioner, 2 referat och 2 bokanalyser.
Nu e arbetet äntligen inskickat och ingen kunde va mer glad än jag att det är HELG!
Finally, som jag har väntat och längtat!

Maja är fri från febern och efter två dagar hemma så e hon återigen på förskolan!

Nu blire ingen rast och ro, ska storstäda och fixa med allt som behöver fixas med innan lilla Majsan ska hem!
Ska bli mysigt å vara med henne i helgen, jag har haft så mycke med skolan så nu ska jag mysa me henne hela dagarna för att sen på kvällarna efter hon somnat plugga till omprovet i Svenska A *Suck*
Jag är skoltrött!

Men ändå så hoppas jag att jag kommer in på utbildningen jag vill gå :-)

Ush vilket tråkigt inlägg...Helt onödigt att skriva egentligen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0