Idag äre Pappas Dag! :-)

På väg hem efter firandet körde vi förbi just efter de hade hänt...
Tur att de inte va vi :-)
Men dom inblandade såg då ut att må bra iallfall, skönt!
Väl hemma, hörde vi hur Sirener närmade sig olycksplatsen!


http://www.vk.se/Article.jsp?article=414549

Jag har åkt på en dyngförkylning, får sitta å frysa å svettas å snora å ha mej imorrn på provet :-S
Ofräscht!!

Nu ska jag slänga mej i sängen & läsa lite till provet, fast ja kommer nog somna rätt snabbt..E JätteTrött!!

Å Grattis till Världens bästa Pappa, MIN Pappa
Du är speciell , du är unik, du har ett hjärta av guld, så genomsnäll och varm...
Ingen är som du!
Jag e glad att du e min pappa, efter allt du har gått igenom och allt du tvingats vara med om så är jag
imponerad av att du är så stark som du är, jag hade nog aldrig orkat i dina skor, men du kämpar och gör
så gott du kan, det är inte lätt, jag vet det, jag förstår dej och jag är alltid på din sida.
För jag vet att det är inte lätt att leva, livet är inte rättvist & alla har inte turen att glida genom livet på en räkmacka.
Tycker om dig för den du är, du ställer alltid upp för oss & det är det viktigaste, sen vad andra tänker och tycker det får stå för dom, man är ingen dålig människa bara för att man inte är perfekt!! Sådså! :-)

Love u <3

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Grattis till din pappa :)

2011-01-28 @ 18:07:00
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0