Godnatt!

De svider i ögonen, jag e sååå trött!
Har sovit lite senaste dagarna...Thats why!
Håller på pilla lös allt löshår :S Typiskt mig!
Har även fått en finne på hakan *GRRRR* Enbart för att jag hade en ansiktsmask igår, att jag aldrig lär mej, ansiktsmasker e sämst, de resulterar alltid i finnar! !
Tvål å vatten e de bästa :)
Onödigt vetande och skrivande!

Sitter och funderar framtid, jobb, utbildning...Måste ta mej i kragen å göra nåt drastiskt!
Men de e så mycke jag vill, åt så många olika håll...
Blir spännande å se var de slutar ;)
De jobbiga e ju att börja någonstans, att ha de där startkapitalet..Sen går de ju av sig självt!

Såja, nu fick ja skriva av mej lite å ni som läser fick nåt att läsa :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0