Åkte Mini Cooper idag gjorde jag åxo :P Vare fränt eller? Hahah...

Maja har magsjuka eller nåt, men utan att spy, hon hade bajsat rännskita att balansera i blöjan 2 ggr på dagis igår så hon fick va hemma resten av veckan, men igår hade hon feber me, å idag har hon fyllt pottan me brunt vatten, 2 sek så va hon tömd ! :P
Jag e trött som få, men fiii fan va varmt de e här hemma nu, va 28 grader tidigare :P HAHAHA
Vi har fått extra element i lägenheten, dom betalar elen för de :P
YES! LYX! Så värt efter all denna kyla :)
Ja njuter av att kunna gå i linne, gå barfota å maja kan sprutta runt naken å ändå svettas *LJUVLIGT*

Vilken dag de har varit idag, toppen på många sätt å vis, men ja e heeeelt slut!
Nu ska jag läsa igenom min uppsats så ja kan skicka in den imorrn :o)
Får se va vi hittar på för spännande i helgen, beror på hur majsan mår :P

Puss & Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linusalbertine

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2011-09-26 @ 07:17:13
URL: http://linusalbertine.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0