Oväntat!

Igår vaknade jag med huvudvärk..Som förvärrades till den hemskaste migrän någonsin, visste inte var jag skulle ta vägen, tills Markus (som va här å åt maxmat me oss till middag) Sa att de kunde va bihålorna..
Vilket jag nu drabbats av..Bihålorna och feber :-(( Å Maja har hosta och feber :-((
Vi får aldrig va friska å jag blir alltid sjuk när Maja e sjuk....Immunförsvaret finns inte i våran värld!

Så de blir inge prov för mej idag.. Hade tänkt försöka gå dit, somnade 20.00 igår men har vaknat flera gånger inatt av näsan å huvudvärk...De va ba å ställa in idag...=/

Idag blir vi inne å kurerar oss hela dagen, har knappt ork att sitta vid datorn..
Får hoppas vi kan gå förbi en sväng på kalaset imorrn o lämna paket :-)
Å sen skulle vi ut å äta på Söndag, får se om vi måste ställa in de eller om vi är tillräckligt pigga för att sitta där en stund ;)

Nu, Nicke Nyfiken och Frukost i soffan!

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Åh, hoppas ni blir friska så ni kan komma hit och leka :)

2011-04-01 @ 13:23:07
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Linda

Ursh, jag känner verkligen med er!! Så otroligt tröttsamt och ledsamt när barnen är sjuka och än värre när en annan är sjuk också. Det verkar som vi har lika dåligt immunförsvar du o jag, jag brukar vara sjuk Minst 1-2 ggr i månaden, MEN jag ska ge dig ett tips, testa Apoteket kvinna med vitaminer (mest C-vitamin). Jag vet inte om det är den, men jag började med den i Jan och peppar, peppar jag har inte varit sjuk sen dess (förutom en mindre förkylning). Det kan va så enkelt att du bara saknar någon liten vitamin<3 krya krya nu!

2011-04-01 @ 20:47:01
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0