Vi saknar SIRIUS!!!! <3

Antar att ägaren till den lilla hunden kom igår, eller att någon annan fick fast den och tog hem den? :-)
De hade väl stått om den blivit överkörd va?!

Jaja, idag har det varit en full-späckad dag!
Maja fick vara hemma från Förskolan, kändes onödigt att hon skulle gå dit...Hon kunde lika väl vara med i allt idag :)
Fast imorgon blir det att plugga stenhårt för mej...

Har varit iväg på massa affärer idag..Så himla skönt att ha nära till allt nu!
Tar typ 5 minuter att gå till Jysk mm *lovely*
JAG STORTRIVS där vi bor nu, oj va jag trivs...Inte inne ännu, men de tar sin tid att få de klart :)

Har varit och besiktat Tomtebolägenheten idag & sen va jag och hämtade alla Majas grejer på hennes gamla UNDERBARA dagis...Tänk att jag ens har klagat innan, fattar de inte!
De va fan svårt å hålla tårarna tillbaka, De va så sorgligt att veta att vi aldrig ska tillbaka dit, jag stack in huvudet i hennes avdelning där dom satt å åt mellis, Lilla Fanny ropade direkt, LILL MAAAAJA !!!!
Hon har börjat på ett annat dagis sa jag då, Hon kommer väl imorgon sa Fanny tillbaka :(:(
De gjorde såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå Ont i hjärtat på mej!

Hon har haft helt otroliga dagis kompisar , ni förstår inte!
Från 10/10 till nu 2/10 om man bedömmer, kanske blire bättre, men jag vet inte...
Skillnaden är Stor! JÄTTESTOR!
Visst det är mycke positivt med nya dagiset, Behöver bara fylla i en vecka i taget, på en lapp där?!
Förut fick jag ju ett 6 veckers schema att fylla i hemma och sen lämna in...
Dom är mera nogrann & har lite mera "pli"/"regler" på barnen...
Dom har mera aktiviteter o så...

Men de viktigaste för mej är kompisarna & hur jag kunnat komma överens med fröknarna...Å de är en för jävla stor skillnad :(
Alla kom å hängde läpp å sa att dom saknar henne så, att jag skulle krama henne från dom...Att vi så gärna fick komma tillbaka och hälsa på när vi ville...DE SKA VI GÖRA! Många gånger, så ofta vi har möjlighet!!
Såg även dagisfotot för första gången, åååå va bra de blev, Maja blev såklart hur fin som hellst!
Marie skulle skicka hem ett, dom hade ett över så jag skulle få de, jag längtar tills de kommer i postlådan, då ska jag fota å lägga upp de här får ni se hur fin hon blev hur fina fröknar hon haft & hur underbara barn hon spenderat dagarna med!

Oj, jag har gjort massor idag, men nu har jag redan skrivit en mils långt inlägg...
Iallfall så åt jag nyss middag, tidigt va?!
Har haft fullt hus här & varit iväg å handlat en massa till lägenheten!

Nu ska jag gå i säng, måste upp 06.30 imorrn för klockan 7 kommer tapetserarna & ska göra klart hallen, sen är det färdigt med tapetsering!
Blir drygt å ha dom här, måste stänga in hundarna i köket eller nåt rum hela dagen åsså får jag sitta å plugga me folk ikring + aa jag vet inte jag tycker de e drygt å gå på toa å allt möjligt medans folk e å renoverar/tapetserar :P haha..

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jamen gud va kul, vi kan absolut träffas någon dag =) Kanske i helgen eller så? var det på slevgränd du hade flyttat?

kraam

2010-09-14 @ 23:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0