Torsdag!

Lämnade Maja klockan 10 idag, sen hade jag ett litet möte med Gunilla om inskolningen!
Det sas väl de mesta så som jag vet att det är...Hon är rätt lik sej på förskolan så som hon är hemma!

JAG ÄR STOLT ÖVER HUR FIN & UNDERBAR LITEN TJEJ HON ÄR!



Hon e så rolig att vara med, oftast glad & lycklig!
Hon frågar om allt nu, Mamma va heter hon? Va gör dom för nåt? osv osv , Frågor om allt!
Hon e min lilla bästa kompis, hon är verkligen som att prata med någon som är sååå mycke äldre!
Trivs varje sekund vi är med varandra hon & jag, även om vi har våra duster ibland :P
Men så äre ju, de e inte alltid man e överens med varann, men oftast :-)

Ska "jobba" i eftermiddag, tar bussen ner på stan, så får jag hämta Lill Maja seeent idag :/
Får hoppas att det går bra för henne å att hon inte hungrar ihjäl....Hon e ju van å äta middag
innan hon får gå hem idag tom!

Här har ni en av alla mina bedömningar jag har fått av min lärare, de blev MVG igen ;o)

"Sandra, This was the most moving composition i have reading since very long!
Even if you had mistakes, verbs , spelling and such i give you full points because
your description was very good and manage to reach in reader´s heart, which is not very easy!"

Imorrn äre storprov, 3 timmars prov! Håll tummarna för mej, jag är nervös & tänker jag kommer inte klara de, men jag ska göra mitt bästa, jag ska verkligen försöka att klara de!
Får hoppas turen e på min sida, å att dom på "andra sidan" hjälper mej att fixa de ;o)

Sen kör jag igång i nästa vecka igen med ett nytt ämne!
Riktigt kul äre! :-) Iallfall när det går bra :o)

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis igen tjejen! Berätta hur ditt första arbetspass var? :) Finns din engelska uppsats så att du kan maila den, vill läsa? ;)



Kraam

2010-09-30 @ 15:12:47
URL: http://irmelin80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0