Lång-Dryg-Inlägg :-) Enjoy it!

Jag älskar IDOL, blir helt glad i kroppen av att titta på de :D :D :D
Glädjs med alla som e sååå bra, VILKEN KÄNSLA att få stå där å vara såå bra!!!
Finns ingen skönare känsla än att vara BÄST på något :-) Jag vet eftersom jag en gång i tiden varit de, dock inte på sång :P
Älskar att sjunga men har ingen sång-röst :/
Kanske dax å köra en singstar fest snart ;) ;) hehe..Man kan ju glänsa utan att så många behöver höra :P
Fast nu har ju coverlub öppnat upp igen va?! :-D Kanske ska dra dit å gå upp å sjunga lite, om nån vill haka på, de e ju aldrig nån som vill, grrr! Herre gud de e väl ba å kliva upp å ta i från tårna, man e ju lix i dyngfyllan så då göre ju inge ;)

De e så bökigt att vara mitt i en flytt..Dagarna flyter ju på som vanligt ändå, skulle vilja att tiden stannade upp ett tag tills man kommit in i de "nya livet" :-)
Har tex fått lov att vara utan trosor sen ja flytta in eftersom jag inte hittat igen säcken med underkläder å sånt, har en kartong/säck hög i vardagsrummet o lite överallt :S haha...
Tur ingen vet...Bara jag, å mamma när hon va här å hjälpte första dagen jag flyttade in!
Min mamma och jag e verkligen som natt & dag...Hon tycker jag är mer senil än min mormor och morfar som blivit så gamla att dom lever i en helt annan värld å dessutom knaprar mediciner som gör att mormor tex åker upp å ner å upp å ner å upp å ner i en hiss å förstår inte att hon ska kliva ut :P haha :)

Jag bara e sådär allmänt förvirrad och glömsk och ja jag vet inte, inte som nån annan... :-)
Men på ett bra sätt tror jag, ja e ju iallfall snäll mot alla!

Just de ja, Mat tanten på Majas Dagis trodde jag va chefens dotter , men när jag sa att jag skolade in Maja så sa hon, ja föräldrarna e ju så unga nuförtiden, Unga?! :) Jag e ju fan 30 år!! :O Haha...

Förresten så hade jag ju hela lördagen och söndagen från ca 10-19 barnledigt, Maja var hos Carina m familj ena dagen och hos syrran andra dagen :-) Jisses va bra de hade gått, å de enda Maja tjatar om nu är att få åka tillbaka till Carina, idag när jag frågade om hon ville till förskolan sa hon, nee mamma, jag vill åka till Carina! :-)
Hon stor-trivs verkligen hos dom, hon är på topphumör hela tiden där och dom leker jättebra ihop, å Carina gör ett kanon jobb med barnen, Maja förstår verkligen henne! :-)

Oj va jag skrev...Nu ska jag ta å tvätta bort sminket å gå i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0