Helt slut!

Tjohoo..Har arbetat från tidig morgon till sen kväll...Igår hade jag besök & hjälp från 10-22.30
Enda vilan va ett lunch besök på Frasses & En sväng på Loppis som Doris satt på :)
Idag ska vi ta de sista från Tomtebo & Städa ur de sista..Kan aldrig tacka nog för all hjälp jag får & har fått!
De är otroligt!
Utan all den hjälpen alla dessa timmar hade de aldrig gått!
Tack D&B för ALLT!
Å lilla Maja, hon har varit med i allt hela tiden, hon e såååå otroligt snäll & duktig!

Nu for dom iväg på Kalas , Hugo fyller 7 år idag!
Sen kommer dom hit igen å då kör vi igång igen, sen äter vi middag här idag med :-)
Ikväll ska jag ta ett lång-bad å sen blire Tv mys å en riktigt tidig kväll...

Nu börjar veckan igen med skola & förskola!
Får se hur de går för Maja den här veckan hon ska få vara extremt korta dagar , bara så jag hinner med att plugga varje dag, sen får hon även nån ledig dag! :-)

Ne, nu ska jag göra lite, la just isäng Maja får hon vila lite medans dom e iväg hon har haft jobbiga dagar nu, vaknat runt 8-9 på morgonen sen varit vaken hela dagen åsså somnat vid 21 tiden...Lillgumman min! <3

Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0