Flyttat!

Nu har jag äntligen fått internet igen :)
Vi har flyttat in, men allt tar sån tid att få iordning när man flyttat, iallfall för mej :-P

Håller på å skola in Maja på nya dagiset nu, trodde hon hade haft ett dåligt dagis innan, men hon har
haft rena drömdagiset tidigare!
Svårt att veta när man aldrig haft något innan!
Får se hur de går på nya dagiset, jag e OTROLIGT kräsen när de gäller allt som hör Maja till, hon ska bara ha de bsta min lilla prinsessa :-)
Dagiset är ju en så stor del av hennes liv så då vill ja ju att de ska vara så perfekt som de bara går ju :-)

Oh, jag har 1000 grejer att skriva om, men vet inte vad jag ska skriva eller var jag ska börja!
Som vanligt händer de massor i mitt liv hela tiden :-)

*Iallfall så märkte jag igår att jag har använt en dushkräm som bodylotion :P HAHAHA, So just ME! :P
*Bakade bullar med Maja idag :-)
*Stormtrivs i nya lägenheten!!

Älskar att Idol har börjat, ett av mina favoritprogram! :-)
Ne, nu ska jag kika runt lite på internet, har missat måååånga internet dagar :-P
Fast de har varit rätt skönt ändå måst ja säja :)


((En början på vad som ska vara köket i den nya lägenheten, långt ifrån klart men såhär ser de
ut än så länge))

Jaja, Tjingeling och på återseende!

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Hahaha jag dog lite nu.. Har du använt en duschcreme som hudkräm?! Sött :P

2010-09-08 @ 22:02:35
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0