Fastnade...

På internet såklart...Så mycke galet att läsa både här å där! Hahahaha....
Tänk vilken härlig bubbla man lever i när man har barn ändå :-)
Vakna före tuppen VARJE dag året runt, ALDRIG gå utanför dörren efter 20.00 på kvällen..Osv osv osv :D
De e faktiskt sååå skönt , iallfall när man levt som jag gjort innan..Festat sovit bort hela dagarna flängt runt överallt osv osv :)

Ska bara skriva att nu ångrar jag att jag bakade bullar idag, två plåtar , en drös bullar, för de känns för jävla drygt å lägga dom i påsar nu, SUCK! Ja orkar inte, men annars blirom väl hårda tills imorrn va? :P
Ba görere! hahaha...

Jag spottar jämt och hela tiden, de gör folk rasande!
Så dom som ogillar de kan just nu njuta av att jag spottade på uteplatstrappen åsså klev ja ut å trampade i de när ja skulle röka :P

Ne, nu måst ja lägga mej annars orkar jag inte upp imorrn, ser bedrövlig ut men vet inte när jag ska hinna & orka, dom två hör ihop i min värld, fixa mej, ser ut som ett vrak i håret, ansiktet, kroppen osv osv..

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej hej!



Har ni kommit i ordning nånting i nya lyan? :) Hur gåre i skolan för dig?? Krama Maja från oss!!

2010-09-09 @ 09:47:39
URL: http://frokenstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0