De blir så fint!

De går bara fint å ha tapetserings tjejen här :)
De blir jättefint! Å hon blir klar idag, riktigt skönt!
Har nyss suttit å hållit hon sällskap till lunchen ;)
Nu arbetar hon, å jag ska snart åka iväg på nå ärenden, har pluggat sen jag lämnade Maja på Dagis! :-)
Fixar veckans skol-arbete den här veckan med :)

Imorgon ska Maja få vara ledig från Dagis igen, sen på fredag blir det långdag 9.15-15.30 får se hur hon trivs med de ;) Men då har jag ju sista dagen då allt ska vara klart & sen hinner jag få gjort lite här hemma med!


Fullt påpälsad :P

Förresten så bytte jag (eller de va Doris som gjorde de å bestämde gardiner) i köket igår!
Va tycker ni? Va de bättre innan?



Eller blev de här bättre?
Tycker kanske de här blev mysigare å mera kök hemtrevligt, men Markus han tyckte
de blev som nåt mamma skulle ha, mitt innan va mycke modernare? :-) haha..
Får se om jag byter tillbaka..De lär ta ett tag innan allt är som jag vill att de ska vara!
Nu är allt mest uppsatt bara för att jag ska kunna bo här :)



Trevligt väder vi har idag va?! De Öser ner regn!!


Mimmi ligger och myser i soffan ;)

Nemo åxo <3

Btw. Äre bara jag som har nätproblem med Halebop idag eller?
Håller på å bli toki!!
Går ju inte att ringa, skicka sms och ingen kommer fram :(

Ha en härlig dag i regnet!!

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jag tycker det ser riktigt hemtrevligt ut, mysigt :)

2010-09-15 @ 20:58:12
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0