Äntligen Måndag!

Pju, va svettigt!
Kom nyss hem från att ha lämna Maja på Förskolan (dagis) :P
Ja hade ju klätt oss som om de vore kallaste vintern, blev tvungen å ta av mej en tröja å lämna i vagnen på dagis!
Ha ju inte hitta cykelnycklarna än så ja är tvungen till å gå fram å tebax, men idag ska jag försöka leta i alla säckar med kläder (Om jag hinner), måste gräva fram massa både till mej och maja :-)
Vi får ju gå runt som nå tattare :P

Jag tror kanske cykelnycklarna ligger i nån jackficka i nån säck :P Hoppas jag, annars har jag slarvat bort dom ;)

Träffa Jonahs mamma Sara på vägen hem från Dagis, vi har träffat på varann nu nå gånger, då vi går samma väg :P
Kul å prata en stund innan man ska gå hem till plugg & upp packande... :)

Markus kommer snart och hämtar mej så ska vi åka å handla lite, behöv ba nå smågrejer :-)
Sen ska jag hem ögonaböj och sätta mej med skol-arbetet för att sen hämta lill-jajja! :P

Är sugen på att beställa en Pizza, tror nästan jag ska göra en fläskfile middag idag me sås å annat gott! :-)
Känner att jag är inne i en sån där mat period nu igen, sugen på allt :-D

Ne nu måst ja kila...

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Ingen pizza för dig, tänk på sparandet ;)

2010-09-13 @ 10:32:14
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0