A little bit of me!

Today....Fan jag vill inte åka ner på stan utan mössa, haha :-)
Jag har ALLTID mössa på mej när jag är ute, annars fryser jag , eller så blir jag sjuk :-P
Men ja testar fan åka ner utan idag... Måste ju va anständig, fult att sitta med mössa inomhus, å vi ska ju va inomhus!

Jag nu, men jag ska fixa mej lite till innan jag drar :







Haru vari ute å cykla eller?! Så sa Robban sist ja va å hälsa på där,
vaddå fråga jag, vaddå vari ute å cykla, jamen du har ju tjocksockarna
på byxorna :P Haha...De har jag alltid, de e snyggare så ;)
Varit ute å cyklat?! Stockholmare :P


Har börjat älska å ha jeans igen ;)
Jag har ju bott i mina leggings å strumpbyxor av alla slag :-P

Ursäkta röran överallt i bakgrunden, allt som hör flytt till står
stilla just nu!

Tjarå!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Finis!



MIG? Vem är det? Haha... nä jag får allt tänka på mig själv senare. Nån gång... Kanske... Haha... Nä men bara vi kommer bort från sjukhuset snart så blir allt mycket lättare...



Vart är det du har flyttat?

Kramar

2010-09-30 @ 16:14:05
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0