Vita Kilklackar i Regnvädret!

Äntligen så har det slutat regna!
Tur va väl de eftersom mina gummistövlar har gjort sitt!
Men då grävde jag fram dom här vita gammskorna med kilklack :P
Lite stövel liknande :P
Kanske inte världens tjusigaste men dom får duga idag!

Ska ner på stan, de blir inge Corona, de blir gå runt i affärer och kanske äta nåt någonstans :P
Ser iallfall framemot det!
Mycket trivsam glad och gullig människa!!


Provade även en vit jacka jag aldrig använt, kanske passar den ;)
Åhh om man ändå kunde något om mode :) haha..


Ne de får nog bli, nå annat!
Eller jag vet inte, måste sminka å fixa mej nu iallafall...=)
Sen bussen ner på stan!

LÄNGTAR EFTER MAJA! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0