Världsklass på Majas Förskola!

Vilket plötsligt & kort oväder som kom igårkväll..Bara sådär, Storm+Regn!
Tur jag hann ut å täcka cykelbarnsadeln :-)

Nu e Maja på förskolan, idag så fick fröknarna beröm av mej, jag är så himla nöjd med hennes nya förskola!
Hon bir verkligen aktiverad på bästa möjliga sätt, hon lär sej vett & etikett :-P
Hon får prata om känslor, dom får lära sej massor & fröknarna finns med hela tiden & i allt dom gör...
Skulle aldrig vilja byta till något annat, eftersom jag haft ett innan, så vet jag vilka skillnader de kan vara, och det hon går på nu har verkligen ALLT man kan önska sig till sitt barn!

Vi är lite små-förkylda både jag & Maja :/
Skönt att de inte bryter ut så man inte orkar nåt å att hon måste vara hemma!

Nu ska jag gå å göra klart i köket för grabbarna som kommer och ska byta kakel mm senare..
Sen ska jag slå av ljudet på telefonen & göra massor med skol-arbete :-)

Tror vi ska göra en hemma-gjord pizza sen när Maja kommer hem, sen får vi se om vi kan gå förbi hemma hos Emma & Adrian efter middagen och säga Grattis och fika lite :-)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Åh, ni ska inte komma dit vid mellistid? Då ska jag och Jonah dit nämligen :)

2010-10-12 @ 10:47:31
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0