Orkar inte!

Såja, nu äre inte mycke av skolarbetet kvar för veckan!
De har gått riktigt bra!! JIPPIIIII!
Nästa vecka däremot e svårare, men men..De kommer gå de me :)

Känner mej lite piggare nu efter alvedonen...Men så fort dom börjar gå ur känner jag mig dyngrisig igen :(
Hitta en till som jag va tvungen å ta förut, BIG LUCK FOR ME!

Nu först kom killen som ska fortsätta med Kaklet, såå hemskt!
Då klev jag upp före Maja i onödan imorse...!!

Ska ta å promenixa me vovvarna igen nu, Markus & Pappa kommer snart förbi å ska fixa lite...
Sen tror jag D&B kommer en sväng igen, inte säker men tror, hoppas!
För då kanske jag kan åka me dom ner å köpa alvedon o grejer, orkar inte cykla iväg :S
Sen får jag tvinga Markus å köra till affärn imorrn..Måst handla lite grejer..

Längtar efter LILLMAJA <3
Ska ta ett riktigt långbad med henne sen, de e så mysigt å bada me henne, vi har så kul i vattne ja å hon, haha :-)


Kommentarer
Postat av: En Liten Emma och hennes Lilla A

SV: nej det gör det inte. :/ men jag tror man kan välja till det och betala en viss summa i månaden..

Men för mig så stod diskmaskinen här när jag flyttade in så det var inget dom hjälpte mig med.. Förutom att forsla bort den då.. :P

2010-10-13 @ 15:27:28
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0