Allt e så bra!

De e bara nåt som gör att allt känns så himla bra!
Det går bra nu, skolan STARKT VG i första kursen, den här jag har nu blir jag nöjd bara jag klarar ett G så jag slipper göra om den...De blir kämpigt för mej att ens få ett G ju!
Sen har jag fått ett till extra jobb, så nu har jag 2 =)
Får in betydligt mycke mer pengar än på väldigt länge...Så länge jag kan minnas faktiskt :P
SUPERSTOLT över mej själv e jag :)
Jag gör de så bra som e ensam med maja men knappt nån hjälp alls, matte till 2 hundar som behöver promenader osv varje dag, sköta hemmet och alla vardags sysslor, plugga heltid och ha extra jobbet!
FY FAN VA BRA JAG ÄR!
Jag är verkligen de, å jag är såååå stolt å sååå glad å sååå bra!

De känns inte jobbigt längre, jag är så lycklig, förut blev jag bara lycklig av att leva som "man ska leva" typ vara 2 å kunna köpa allt man vill ha osv osv , så äre inte nu längre :)
Nu e jag lycklig av att jag känner mej så stark ensam och jag mår inte bättre av att vara 2 eller att köpa nya saker eller att ha bättre ställt, jag mår bäst av att ha ett inre lugn och att känna mej BRA! Å de gör jag nu :-)

Imorrn ska Min Älskade Lill Tjej få vara hemma från förskolan, bara för att jag vill vara med henne, även om hon bara e 9-15 på dagarna å resten av tiden är det bara hon å jag, så saknar jag henne och jag saker mera tid med henne, jag älskar att vara i hennes närhet jag älskar att hon är med mej i allt jag gör! Hon är min bästa vän, mitt lilla hjärtegryn, min älskade lilltjej, de e hon och jag ALLTID!
Så vi ska ha en riktigt mysig förmiddag tillsammans + att jag måste göra lite skolarbete medans hon kanske kollar på eller gör nå annat :P De löser sej alltid ;)
Sen så kommer D&B hit och ska vara med henne i 2 timmar medans jag är iväg med hon jag e kontaktperson åt :-)
Så de blir super, Sen längtar jag bara tills LÖRDAG & SÖNDAG!

<3 Sov gott <3

Kommentarer
Postat av: Emilie

Klart att du ska vara stolt! Du gör det så himla bra alltså! :) Kraam

2010-10-28 @ 20:30:58
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0