Trött som få!

Ser att det är fler som har barn som inte förstod de där med när man ställde om klockan, Maja vaknar 05-06 på morgonen, tur jag får henne att somna om lite :)
Vi som hade de så bra me sovmorgon till 8 mest varje morgon..

Nu börjar lilltjoppa bli lite förkyld åxo, hoppas hon klarar sej ;)
Hon snuvar som aldrig förr å lite hosta börjar komma...
Inte bra!
Hoppas hon klarar torsdagen å fredagen på Förskolan bara, för jag ska jobba både imorrn å freda!

Sen blire en mysig helg tror jag.........

Nu ska jag lägga mej under täcket i soffan å kolla på PH & BSF sen soooooova!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

SV: ja du, kallt är det här! fast mest sådär 'dragit' från de där jäkla elementen med friskluftsintag!

Har du också såna?

De borde gå att stänga av tycker jag!

2010-11-04 @ 10:06:53
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

Kollade precis, det var 18 grader!

Nu har jag tänt massor med ljus så jag hoppa det ska bli varmare nu!

2010-11-04 @ 18:15:15
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0