Städa städa varje måndag åxo varje jul, de tycker ja e kul :)

Måndag - Fin tjejen min e på Förskolan! Jag Tvättar & ska STORSTÄDA (Ska göra skolarbete ikväll istället) Sometimes man måste prioritera städningen åxo! :-p
Ska på sjukhuset en kort visit idag, om ja nu tar mej dit annars måste jag boka om, orkar inte ta bussen, lite ansvar måste man väl ändock ta va?! Ja just de!

Bernt kommer hit sen, Dorran ringde nyss å sa att han skulle bli senare, passar ju mej perfekt =)
Så slapp de bli så knepigt me tiderna :-P

E sugen på Fisk idag, så ska göra hemmagjord postatismos & fisk me sås till middag, de blir gott :-)

Nuuu : Stäääddax... Hoppas ja hinner mycke idag !! :-)


Angel of mine <3

<3 <3


Åh, tänk om jag hade en städerska idag.. :) Va skönt de hade varit!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Söt hon är :)

Evina har samma klänning, fast rosa.. från thailand ;) :P

2010-11-15 @ 12:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0