Me bilder från idag :-)





Vilken Skön helg de har varit, ja älskar verkligen helgerna nu, Så annorlunda dom e när veckorna är fulla av skola-jobb-skola-jobb...Jobbade iof i lördags förmiddag åxo :-) hehe..Men Maja va me så de gjorde inte så mycke ;)
Har bla varit ute i stugan, mys för oss alla , hundarna mest kanske :P De e lyx för dom!



Nemo är dryg som få just nu, de e löptikar ute så han äter inte, tänk dig att kasta ner en skinkskiva eller en ostskiva å han bara sitter där å "fattar ingenting" å ser utvecklings störd ut, haha ;) Helt i andra tankar...TIIIIIKAR!!!

Han bajsar inte han dricker knappt han har ingen ro i kroppen han piper han ylar osv osv osv..Så kul e de, hade faktiskt en pytteliten tanke på att kastrera han , men icket :) Så elak skulle jag aldrig kunna vara! :-P



I kroppen bubblar de massor av tankar och känslor kring MASSOR av saker som händer i mitt liv...
Önskar jag kunde skriva ut allt om allt, men de kan jag inte, de vill jag inte och de ska jag inte!

Uff, de e BOMBNEDSLAG här hemma, så i veckan (Den lilla tid som kommer finnas över) Ska jag storstäda, får ju hembesök kommande vecka så då gällere att de e snyggt, inte bara för den skull utan för våran me såklart, otrivs i stök, ändå e de nästan alltid stökigt här hemma ;) hehe...Blir väl kanske så när man e ensam med barn & hundar å har mycke annat att stå i :-P

Nu ska jag lägga mej bredvid lilla Maja, mysigt att sova ihop me henne äre, ja sover såå skönt, somnar snabbt å vaknar för de mesta utvilad! :-) <3

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0