Ingen rast å ro!

Har en stressig vecka igen!
Suttit med veckans skolarbete hela dagen + gjort lite i hemmet (sånt som alltid behövs)
Nu åker jag snart iväg med Markus å ska handla...
Måste förbi banken åxo, sen hämtar han Maja med mej ;)
Imorse hade vi tur å fick skjuts me pappa *skönt* Han e bäst min pappa!
Imorgon ska han köra mej till provet åxo, har prov hela förmiddagen sen annat resten av dagen :( :(

Måste plugga till provet hela kvällen ikväll!!!! Fast jag kommer inte fixa de, de e för svårt för min kunskap....Satan! :)
Måste även börja läsa boken jag fick låna av Sara!
Måste även göra klart resten av veckans skolarbete, e en hel del kvar..Ska jobba på Torsdag, men fredag måste jag nog ställa in, kan ev bli annat då...Får se!

Jaja, stress stress....

Mår inge bra, höll på spy imorse :S
Men snart är de väl över....

Tjingeling, nu e Markus här så ja måst dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0