Imorgon...

Overkligt att det gick så bra?! Fattar de inte, aldrig någonsin har det gått såhär?
Varför, hur?
Kanske för att JAG SJÄLV gjort valet utan att andra lagt sig i hur jag ska göra?
Mycke möjligt!
Skönt vare iallafall att det gick så enkelt å smärtfritt, de va ju trots allt något som inte
alls innerst inne känns speciellt kul....

Hade tur att Sara kunde vara här med mej hela dagen, man får ju inte vara själv, men jag kände att
idag hade jag tom kunnat göra skolarbete.. :-P Oförskämt!

Nu har vi storstädat jag & maja, ännu har hon inte viljan att somna..Får hoppas hon vill de snart så ja kan vila lite :)
Önska mej lycka till, för imorgon får jag reda på om jag får ytterligare ett extra jobb, välbehövligt nu eftersom skolan snart e slut, men åxo något som jag verkligen vill göra, alltid velat & förhoppningsvis kommer göra flera år framöver :-)

Ne, nu ska jag lägga Maja <3

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Lycka till imorgon!

2010-11-22 @ 22:37:48
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0