Freeeedaaaag!!

Veckans skolarbete är inlämnat... :)
Men lär behöva plugga på helgerna nu me framöver, det är extremt mycket med skolan just nu, e inte ens JUL LEDIG?! :S Men så kan de vara, fullt upp, ibland kan de va rätt skönt de me :)

Nu ska jag rasta hundarna en snabbis, sen kommer min skjuts, skönt att få klarhet i litegranna idag!
Blir lite som en nystart, har gått å mått riktigt konstigt å dåligt på slutet, kan knappt minnas hur ja va innan, lite så känns de :)
Hoppas orken och energin kommer tillbaka igen :) :)
Jag behöver den!!

Svinkallt äre ute idag med, 11 minus vare imorse å nu äre väl kring 9 minus :S Brrrr...

Ser framemot helgen, vi ska göra mycke skoj ja å Majsan!
Får hoppas jag får lite tid över till att Julpynta me, annars får jag väl tvinga hit mamma nån eftermiddag, så ja hinner me, för nån barnvakt blire inte på många veckor nu...Om de ens blir nån :) Till sommarn kanske, tragiskt av henne :)
Men men, ba gilla läget å va glad ändå!

Ska försöka ha me mej kameran lite i helgen, så ja kan lägga in lite bilder, fast jag vill inte vara me på nån känner mej inte fräsch för fem öre just nu :) haha...
Iof så e Maja lite småseg åxå, så hon kanske inte heller e på nå kamera humör, men nån/nåt annat kanske äre :P


(Nog längtar man till sommarvärmen ändå) MIN SÖTA LILLA SOMMAR-TJEJ <3

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0