Vilken varm å skön dag!!

Vi lever vi mår, vi har haft de underbart!
Då vi hare som bäst bloggar jag som minst har jag märkt!
Nemen, jag har inte suttit vid datorn nåt senaste dagarna (Max 10 minuter kanske)
De e inte varje dag de blir så lite datatid för mej, men vi har haft annat för oss!

Å jag e irriterad på mej själv för att jag bryr mej, jag bryr mej fast jag egentligen inte vill eller borde Jag stör mej på att jag gör de, fan va jag stör mej!
Jag stör mej för att andra bryr sej, de e så fult att vara annorlunda de är så fel att vara annorlunda!
Stirrar du om någon har tatueringar fulla ansiktet??
En text i pannan där det står MITT LIV MITT VAL!
Ne ush på mej, skärpning!

MjaMja, va ska jag skriva nurå!
Varit på AF idag, ett långjävla dryg möte me jobbcoach!
Fast de va ändå rätt trevlit!
Ja har gjort en massa annat åxo, de händer å sker mycke just nu både i tankarna och irl!

Jag har iallfall så gott som bestämt mej för att plugga hemifrån nu, snitsa till å göra klart mina gymnasiebetyg!
För jag vill nog läsa till SOCIONOM!
Jobba på behandlingshem eller soc osv osv, ta hand om andra människor! Dom som hare svårt å behöver hjälp =)
De skulle vara mitt drömjobb, jag är som gjord för ett sånt jobb!
Så ja hoppas jag orkar starta den 3.5 år långa utbildningen!

Körkortet påbörjas i dagarna! Så de e på G!

Jag är lycklig jag mår bra och jag trivs med mej själv just nu!
Jag har så mycke planer och jag hoppas jag kan sätta många i verket!
Vi ska åka å kika på lägenhet i veckan me, får se om de e nåt för oss, den andra vare då inte!



Jaja, hare så bra ikväll!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad söt hon är lilla Maja :) Har man ett mål och bestämmer sig för att nå det, så kan man klara ALLT! Jag skulle också vilja satsa på att omskola mig, men jag vet inte riktigt till vad än, så jag får vänta :) Socionom tror jag är ett jättespännande yrke, wow va skoj!

2010-05-18 @ 08:31:55
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0