Vilken känsla! :-D

Maja har varit hemma från dagis idag!
Jag har varit på Vc, jävla skit va drygt!
Men de går över snart igen ;o) Aldrig mer kan man ju hoppas!
Vi va även på cykelutflykt jag å maja, så tappa ja ju naturligtvis bort nycklarna mitt i allt när ja hade låst cykeln å allt, så typiskt mej ;) Ringde Markus å bad han hämta oss, ja hade ju handla en massa gott till helgen, GODIS å DRICKER å CHOKLAD å CHIPS å DIP osv osv :-D
Maja fick bestämma mest va vi skulle handla för gott, hon hare bra hon ;o)

Har ett berg me tvätt som jag måste ta mej an i helgen.. :S Alltid lika drygt, samlar på mej så mycke innan ja orkar tvätta, skönt de skulle va me en tvättmaskin i hemmet, även en diskmaskin, vi har diskat 2 gånger idag ja å maja :-D Så mycke vare!

Nu har vi nyss lega å myst i soffan, pussats å kramats å kollat på barnprogram å Amigo, hon älskar Amigo "A amigo A a amigo" sjunger hon me :-P hihi *Sötnöt*
Älskade gull-ungen min <3

På rosa moln svävar jag omkring å njuter av alla vackra ting å ja tänker aldrig mer komma ner tänker stanna här, för evigt evigt evigt :-)
Kanske , Kanske inte ?! :-D Hoppas!

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0