Va ska vi göra idag?! :-D

Vi har varit ute i lekparken hela morgonen/förmiddagen jag å Maja! :-D
Ringde Micke å tänkte att han å Camilla skulle komma ut me lilla Helena å pratas lite :-P
Men han låg å sov, ringde upp precis då vi skulle gå hem å göra lunch =)
Men vi går nog ut sen efter Maja har sovit igen å då går vi förbi dom först :)
Fast mamma ringde nyss å fråga om vi skulle åka till mormor å morfar en sväng :-P
Vet inte om jag orkar de, får se =)
Pappa å Pia vill me att vi ska komma ut till stugan, men Markus har inte vaknat än, han söp ju igår så han lär ju va för bakis för å orka/kunna köra ut idag..

Vi får ta dagen som den kommer, skulle behöva fortsätta tvätta idag..Har samlat på mej sjuuukt mycke tvätt!
Har varit så lat på slutet...=) Lat men lycklig!

Känner en känsla i kroppen som jag inte kännt på väldigt länge!!
De e underbart med åxo skrämmande, men de blir nog bra tillslut :)
De blir bra om de e menat att de ska vara så :-D

Ne nu ska vi gå å äta sibylla varmkorv med bröd!
Dom e så himla goda dom där sibylla korvarna, smakar precis som dom man köper i en korvkiosk!
Prova dom vettja ;)
Snabbt å lätt å göra åxo!

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja men absolut! Klart vi ska ha massor med sol! Vet dock inte hur det blir med Wilhelm i veckan. Blir lite bökigt för jag ska iväg och då ska Sami ha honom, så blir det tokigt om vi ska ha han typ varannan dag.. haha.. Inte lätt nu i början :P

Kram

2010-05-23 @ 17:57:47
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0