Älskar dej!!

Köpte mej en ny ögonbrynspenna idag :-D
Den andra måste fått ben å sprungit över till grannen eller nåt :-P

Maja hade som vanligt haft de underbart bra på dagis idag!
Å de värsta va ju imorse, en stund efter jag hade lämnat henne så ringde de från dagis :Neej tänkte jag, nu e hon sjuk å måste hem! Hon va lite varm i morse å snorig...
Men nehe, de va Marie en av majas dagisfröknar som ringde å frågade hur de va me mej?! Bra svarade jag! Vaddårå?! Va du ledsen när du va här idag undrade hon? Har det hänt nåt? Va?!?! Ja fattade ingenting!!
Jag hade ju solglasögon å va dessutom mest lyckli efter mitt underbara samtal igår innan ja somnade, så de verkade ju helskumt att som hon sa nån av personalen hade tyckt att jag verkade ledsen som om de hade hänt nåt...Kan man se de utanpå solglasögonen och ja, nemen de va ju gulligt av henne att bry sej iallfall :-D

Mamma kom efter jobbet så vi köpte pizza å åt ute i solen, eller mamma köpte en sallad :S Förstår inte att hon inte bara kan vräka i sej av de goda, orka tänka på figuren :) hehe... =)
Vi va ute å lekte i äventyrsparken, matade ankorna, å hade oss, mamma försökte få maja att söka blåbär i skogen å myror å andra kryp, men de e hon inte intresserad av :-D Hon vill bara springa å leka å vara med dom andra barnen :-P hehe =)
Kul hade vi iallafall allihopa, mycke skratt! =)

Småbilderna går att klicka stora :-D


Maja & Mormor <3







ÄLSKADE LILLA MAJA, FINNS INGEN SOM ÄR SÅ FIN SOM DU !

Älskar dej mer än allt annat i hela världen, jag älskar att göra dej lycklig varje dag
Jag älskar att vara me dej, vi är ett du å ja!
Vi har så himla kul tillsammans, du är så glad å lyckli å snäll, du gör mej så glad
när du säger hur fin jag är och när du visar hur mycke du tycker om mej :)
Å om du bara visste hur underbart de är när du säger ÄLSKAR DEJ när ja går ut
från ditt sovrum då du har lagt dej!

Du å ja maja, du å ja <3


Nu ska jag gå å lägga mej ;o)

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0