Tjabbadabbadoooo..

En dag utan en sekunds vila, full fart från vi vakna tills nu när Maja har somnat!
Nu ska jag slå in paket, för i helgen ska vi fira Majas fina kompis Theo!
Imorrn åker vi till Leos sen sover vi över hos dom åsså på lördag äre kalaaaas!
Åker hem på lördag efter middan!
MYSIG HELG! <3

Nu känns allt sådär underbar romantiskt! ^^ hihi... =)

Bilder från stugan igår...Mest på mina underbara vovvar! <3


Stor Jagar liten, men oftast äre liten som jagar stor :-D



Mimmi rullar sej i gräset :-D


Världens finaste <3 Han tog årets första dopp, föll även ner i
en isvak stackarn :/ Vilken panik han fick, å ja me för den delen..
Visste inte om ja skulle hoppa i å rädda han eller inte?!? :S

Där brakade han i, men han fixade att ta sej upp själv..Stackars lill nemo <3

Ser ni alla svanar? De kryllar av dom där ute på vattnet...

Måste göra paket nu, klockan rusar iväg!!

Ciao! :-D


Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud va jag började skratta när jag såg den första bilden på hundarna, det såg så roligt ut när nemo jaga den lilla ha ha :D Gulliga dom är ihop.

Vilken tur det gick bra med nemo också.. :)

Kram Amanda.

2010-05-06 @ 23:21:43
URL: http://bejlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0