Swingersclub!!

Hahahaha, jag fick nyss ett sms av en kompis som undrar om jag vill följa me dom på en Swingers club?!
Va e de tänkte jag?! , googlade lite nyss! Hahahahaha...
Kanske vore intressant? Eller inte! :-)
Nån annan bloggläsare som känner sej sugen på att åka me, han kände tydligen ägaren, så de va gratis inträde!

Men va fan innebär de, nån sexklubb av nå slag va de enda jag förstod av snabbgooglandet, får fråga dom mera sen :-P
Eller äre sånt där med piskor å när man kedjar fast personer osv??
Ja har ingen aning...Men ska fråga ut han, undra om dom har varit på nå sånt innan?! :-)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vidrigt ..............

2010-05-30 @ 18:28:52
Postat av: Anonym

Jo jag vet att du tycker de!

2010-05-30 @ 19:06:41
URL: http://sandycandy.blogg.se/
Postat av: johanna

Skurk hahahahaha...

2010-05-30 @ 21:20:07
Postat av: Anonym

Hahahahahaha :-D Vi måste prata imorrn :P Ring mej från nån rast på jobbe ;)

2010-05-30 @ 22:35:56
URL: http://sandycandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0