Supermysi hemma förmiddag! :-D

Mysig förmiddag <3



Hur varmt och skönt väder som hellst ute, strålande sol :-D
Vi gick morgonpromenad till STORA LEKPARKEN och va där och lekte hela förmiddagen, sen gick vi hem å bakade choklad muffins samtidigt som vi gjorde kyckling file baguetter till lunch *Riktigt gott*





Kom 2 lösa hundar mot mimmi o nemo idag, blir lika irriterad varje gång, första hunden fick ja lov å plocka upp mimmi (vilket hon är van sen innan har jag märkt och vilket förvärrar 100 ggr om hennes beteende) Men vågade inte ha henne nere ifall den andra hunden skulle bita, hon dör väl på två röda sekunder...
Andra hunden som kom, då satt dom fast i lekparken, jag va å lekte med maja men sprang till hundarna direkt jag såg den andra hunden komma mot dom, å ställde mej framför å jagade iväg den andra hunden bort från mina hela tiden, gissa om Nemo blir stolt dom gånger jag gör så, har hänt ett antal gånger under tiden han har levt!
Han älskar de!




Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0