Söndag!

Sover som en prinsessa när Maja sover hela natten å vaknar 07.30 =)
Igår va hon uppe ända till halv åtta åtta tiden på kvällen utan minsta tecken på trötthet trots helvaken dag!

Nu har jag lagt henne en stund får se hur länge hon vill sova, tar alltid minst 30-45 minuter för henne att somna..
Men jag behöver fylla i massa papper jag ska ha med mej till jobbcoachen imorrn!
Så tänkte passa på å göra de medans hon ligger :-)

Vi skulle egentligen till min mormor å morfar idag, men jag hade glömt ta hit barnstolen osv så de blev inge av de!
Lika skönt känner jag på ett sätt då får vi gjort massa mera här hemma tillsammans, men tråkigt för jag vet att dom kan ju dö vilken dag som hellst nu å jag måste hinna dit å prata ut å be om ursäkt för mitt beteende mot dom osv. Lång historia!
Hur som hellst så förtjänar ingen att bli behandlad dåligt inte i min värld iallfall, spelar ingen roll va man gjort/gör hur man beter sej osv, jag tycker ALLA förtjänar att bli behandlade bra, man måste vara snälla med varandra medans man lever..Livet är för kort för att vara elaka!

Vi har varit ute på förmiddagen,
soligt å varmt å mysigt har vi haft de ja å min lilla familj :-)
Men nu åskar de å småregnar lite, ute hos mamma öste regnet ner, men inte här uppe!
Kanske kommer de sen, men int göre nå int! Lika härligt å va ute iallefall :-)



Ha nu en mysig söndag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0