Mössa Väder!

Fy fan va kallt de är ute idag!!
Höll på att frysa ihjäl då ja cykla till dagis, så direkt jag kom hem å tog hundarna blev de vintermössa på huve :P
De e ju tragiskt att man ska behöva mössa i slutet på MAJ?!?!

Maja blev ledsen när jag lämna henne idag :( Första gången på jättelänge (Har bara hänt några gånger max 5 ggr innan) Men igår då ja hämta henne sa hon att irene hade varit dum !! GRRRRR.........
Å de va Irene jag lämnade henne till idag, så kanske har de med de att göra?!

Känns skönt att hon ska vara ledig imorgon och sen heeeeela helgen åxo!
Å va jag ska mysa me mitt lilla hjärta då <3 Bara hon å jag å hundarna ;)

Hade tänkt fara ut å hitta på nåt i helgen, Yran å allt, men jag tror jag skiter i de..Så som de känns nu :) Av både den ena å den andra anledningen..
Även om jag känner att jag egentligen skulle behöva vara barnfri, jag är såååå slut i kroppen å huvet..

Ne, nu ska jag försöka få nåt gjort här hemma, behöver STORSTÄDA hela lägenheten, får se va jag hinner med idag, måste iväg på massa ärenden med Markus sen åxo!

Får se om de blir nå stugan idag :-)

På återseende oh PUSS hej! =)

Kommentarer
Postat av: Emmelist

hahaha ja det brödeet har jag sett. tänkte samma sak :D

2010-05-27 @ 10:45:42
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emilie

Ja det är så skönt att han kan uttrycka sig så att man förstår! :) Förutom ibland då det kommer lite finska ord också ;) hehe!

Ja det blir spännande att se hur dom är mot varandra! :)

Krams

2010-05-27 @ 23:29:39
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0