Måndag-Trött!

Mötet imorse gick superbra!
Imorrn ska jag till VIVA å prata å planera om va jag ska plugga vilka betyg jag behöver läsa osv osv, blev ju int av i fredags pga olika omständigheter!

Skumt väder har de varit idag..Såg ju ut å va svinvarmt i morse så vi klädde oss sommar jag å maja..Sen blev de svinkallt då ja va nere på stan :S
Så då klädde ja mej av rang till då ja skulle hämta maja, då hade de ju naturligtvis blivi svinvarmt igen :S
Drygt av rang!


Åt en jättegod glass idag, jag som knappt tycker om glass, äter max 5 per år :-P Men PLOPP GLASS vare iallfall :D
Prova den, huuur god som hellst ;)

Nu när vi va ute på sista promenaden kom de en "punk tjej" av nå slag efter vägen, å maja ba : TJEEENA!!!
haha...Så gick hon förbi bara å skratta, sen vände hon sej om å ba : Du, sa hon tjena?! Ja ba: jaa, hahaha :P
Hon ba: fan va coolt! =)


Sen kom de ett gäng som tog upp hela vägen, Nemo blev ju hemskt nöjd :P
Gräs rökte dom dessutom, shit va de stank! :-D

Ne, nu ska jag lägga LillMaja..De blir en tidig kväll för henne, hon e svintrött!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha tack desamma snygging! Bara fint med oss, själva då?? :) Kramar från oss

2010-05-25 @ 20:57:57
URL: http://metrobloggen.se/zweety

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0