Jag undrar ...

.........Hur jag uppfattas i min blogg av andra som inte känner mej egentligen :-)

Jag skulle vilja skriva om ALLT precis som det är precis som jag känner precis som jag tänker osv osv...
Jag kanske gör de en vacker dag, vem vet?! :-D
Bara för att testa, de kanske skulle gå jättebra för bloggen då :) De vore ju coolt!
Men skulle jag våga?! :-)
Lämna ut tankar, livet o allt annat?
För ush va folk skulle störa sej å ush va folk skulle undra om jag verkligen va klok i huvet ibland :) haha
Men de skulle nog vara intressant att läsa...Mer än nu iallafall :-)

Skulle vilja skriva om saker jag varit med om, situationer jag hamnat i, har så mycke tankar kring många saker i livet å jag tycker å tänker så mycke å så starkt om saker och ting =)

Men nu ska jag gå isäng!
Tack alla ni som svarade på mina egenskaper/styrkor! FINA ORD! :-)


Maja , Mimmi å Katten Myser framför en film i soffan ;o)


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0