Försökte iallfall :-D Haha

Jag e ju KASS på kläder å mode å matcha å hit å dit.. Verkligen SÄMST !
Jag tycker allt passar ihop å ja har ingen aning om va som ser snyggt ut osv...
Jag bara tar på mej nåt, ofta olika sockar på varje fot, en färg på leggings, en annan på linnet osv osv :-D

Igår såg jag iallfall ut såhär, ja tyckte jag hade lyckats matcha rätt bra för å va jag..Men nu ser jag ju att de såg ju inte klokt ut :P HAHAHA =D

De fick bli en miniatyr bild, såg att spegeln va förjävla smutsig, måste jag gå å göra nåt åt nu på en gång :-D


Åh, min ögonbrynspenna e på vift åxo :S Så jag får använda den svarta, nu ringer telefonen så jag måste gå!

Hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0