Are you smarter then....?! :-D

Igår då jag å Maja satt ute i sandlådan satt en grann tant (kanske 40 år de kallar jag tant) ute å solade på en bänk bredvid oss!
Jag och Maja surrade om allt möjligt å jag kände stundvis att fan hon e inte ens 2 år å mellan åt så känns hon smartare än mej ;)
När jag berättar saker å förklarar osv så minns hon ju precis allt jag säger å upprepar de, å ibland kan jag ju förklara fel eller säga fel som oftast då ja pratar me folk, att nej nu blev de fel eller jag menar , ja tänker ju aldrig innan jag pratar!
Jag säger de jag tänker, å då kommer de ibland ut på fel sätt! =)

Tur jag har en smart unge :-D Hon e faktiskt otroligt klipsk å hon känns såå mycke äldre än va hon egentligen är!

Här e nya cam bilder på mamman åxo, som så sällan e me i bloggen :-D







Ha en bra dag nu har solen kommit fram åxo *wihiii*!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0