Vilket Kanonväder!!

Maja har börjat leka i sängen innan hon ska sova på förmiddagen!
Hon sitter å pratar me apan & lejon...Eller dom pratar med varandra leker hon =P hahaha
Så håller hon på i ca 30 minuter innan de plötsligt blir tyst där inne!
Så sover hon, men de e nog inte länge kvar innan hon kan hoppa över förmiddags sovet!
Då måste mamman samla kraft o energi, även till bytet till stor egen säng, de e snart känner jag, istället för bebis spjälsängen! =)
Hon e ju stor tjej nu! <3

Så till sommaren byter jag nog!

Ååååhh, ja vill ha en ny lägenhet nu, nån som vet av en trea för mindre än 6000 kr i månaden? :D

Idag så har vi varit ute på pulka tur på morgonen, träffa på grannen så vi va ute ett bra tag, vilket HÄÄRLIGT väder, hur varmt å skönt som hellst :-D
Maja fick även gå en lång bit efter vägen =D
Hon e duktig på haka på lillsprätten min! !

Vi har även diskat ihop å lagat mat ihop, korv å pommes åt vi till lunch idag!
Åsså har vi hjälpts åt å plocka lite mm
Å kollat på Pippi såklart!! =)

De e så skönt nu när hon kan prata och säga till va hon vill göra, fast ibland äre drygt!
När hon vill nåt å de inte går eller hon inte får, för hon slutar aldriiiig att prata om de då :-D hahaha =)

Undra när Markus kliver upp vi som hade vääärsta planerna idag, hmm jaja, kanske blire imorrn iställe!
we´ll se!

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Heehe jo jag har ju märkt det. Men ja, man har ju sina perioder. Ja tänk att du kunde ha varit lika tjock som mig ;) hehe

Allt bra annars?

Kramar

2010-03-21 @ 10:21:36
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0