Bilder från en härlig dag i stugan ;o)

Godkväll!!



Idag blev Maja hemskickad från Dagis iiiiigen! De händer var och varannan vecka, stup i kvarten å hela tiden!
Hon hade bajsat löst 1 GÅNG idag, då måste hon hem! Pigg i övrigt, trodde igår då hon sov så dåligt inatt och snorade lite att hon höll på bli sjuk, men icket! FRISK O PIGG som en lärka!
Vet inte hur många gånger jag har fått hämta hem henne fast hon e pigg o frisk men dom säger att hon e sjuk pga bajset!



Så på måndag ska jag be om ett intyg av BVC att hon måste få vara på dagis även om hon bajsar , för bajsa måste man väl få göra?! :O Å hon har alltid varit lös i magen haft diarre sen hon föddes!
De e ju dels därför vi kör me de laktosfria, fattar inte att dom inte kan förstå de :(
Hon har inte bajsat nåt sen hon kom hem från dagis heller =/ Gahhh...

Ok om de hände nån gång, men de e alltid jämt och hela tiden, varje dag då ja länar hon där tänker jag snart ringer dom snart ringer dom...Aldrig kan jag känna mej lugn att hon ska få vara där hela dagen :( De e sjuuuuukt jobbigt att känna så hela tiden!



Men, vi söker ju ny lägenhet så då hoppas jag vi får byta till ett bättre dagis! :-D
SYND BARA PÅ ALLA BARNEN, Å lilla Meja å Fanny å Molly, dom äääälskar ju MAJA <3 Men vi får hålla kontakten med dom ändå, kalas osv =)
Eller dom 3 , ALLA ÄLSKAR MAJA! Dom ger henne så mycke komplimanger varje dag, hur söt hon e hur fin hon är hur fina kläder hon har hur snäll hon är hur mysig hon är å dom pussas å kramas å säger hela tiden att hon e så himla duktig på att prata :-D

Hon är en Papegojja! Härmar ALLT jag säger och pratar i långa meningar!
I början av veckan började de 2 nya på hennes dagis, Johannes & Daniel, de kan hon såklart redan säga, så nu kan hon alla barnens namn & alla fröknars och även dom nyas namn! =)
Hon är duktig och pratar tydligt och mycke och hela tiden!



Natti Natti Mamma, Jag älskar dej säger hon när hon har lagt sej å ska sova!
Åhhh, ja smälter direkt ;) ÄÄÄÄLSKAR MIN LILL TJEJ! <3 Hon är de bästa som finns!

Fick iallfall hämta henne efter bara 2 timmar ringde dom, så innan sov å allt, men hon har varit snäll som en lammunge idag, så idag hare inte vari ett dugg jobbigt å va ensam mamma :D
Tillome åka vagn me Nemo o påklädning gick bra, annars har hon ju hamna i nån dryg trots period nu =/
Men idag va den som bortblåst!













I mammans liv händer de inte så mycke, har lite tid till mej själv, men ska ta en helkväll till mej själv imorrn eller på söndag, hade tänkt idag, men nu blire städning å torka golv å diska osv ikväll iställe eftersom ja inte hann me de idag!
Ska även sätta mej å fylla i hennes bok : Min första bok boken =) De va lääänge sen!

Annars så längtar jag tills vi ska åka till Örebro, vilket är Snaaaaart!
Jag längtar även tills jag ska göra min hårförlängning, födelsedagspresent från mamma *wiiiii*
Jag mår aldrig så bra som jag gör då ja har förlängning, ÄLSKAR DE!

Sen äre lite annat som kommer hända å ske framöver, men de får ni veta sen :-D hihi *Hemlig*
Men jag LÄNGTAR och har mycke å se framemot nu!
Leos me Carina & Theo står på schemat!
Även Sovaöverparty med Maja står på schemat!
Även en resa!
Åsså lite annat, spec en sak å de är helt underbart!

Just nu mår jag sååå himla bra! <3 <3


Tur att de finns peruk & solglasögon när man e osminkad å risi i håre :P hahaha =D
Förjävla läckert va =P

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0