Onsdag!

Åh va jag alltid har dåligt med tid till bloggandet nuförtiden, saknar att uppdatera ofta!
Men har konstigt nog aldrig tiden till de, eller väldigt sällan!



Som oftast ser mina dagar ut så att jag kliver upp med Maja Mellan 06-07 tiden (SJU E SOVMORGON)
Nån gång i månaden eller varannan månad har man kanske turen att få sova till 07.30-08
Vi gör alla morgonbestyren och sen på veckorna iväg till Dagis, hem ut med Nemo, sen sätta igång med allt som behöver göras, städning, disk, tvättning, handling o andra ärenden o hundpromenad igen sen hämtning på dagis!
Aldrig äre nån vila medans hon e iväg!
Sen hem, laga middag, leka o hundpromenad åsså sen e klockan sovtid o kvällsmål å kvällsbestyr!

Efter de e jag oftast så trött så då kollar jag internet lite snabbt men har aldrig riktigt orken att sätta mej å blogga, sen håller jag på fota massa saker nu från GB som jag ska lägga ut!
"Mitt jobb hemifrån" hehe :-D

Sen kommer helgerna å då äre inte en ledig stund då äre arbete dygne runt me tidiga mornar :-D

Kände faktiskt nu då ja va sjuk senast att jag börjar känna mej utbränd!
Kroppen protesterar verkligen, skulle önska att jag hade mer hjälp med Maja än vad jag har!
Att någongång få slippa hämta eller lämna på dagis, att nån kunde ha hon nån stund ibland eller så...Men så äre, alla har inte den lyxen att ha hjälp nära till hands när man behöver de eller vill ;)
Sen har jag en alldelens för dyr lägenhet på 6500 kr + 2000 kr el var tredje månad + internet SJÄLV!
Sen har jag ett Dagis som ligger långt bort, 1,5 timme går åt till att bara ta sej fram å tebax!
Sen äre en massa mer, allt det tillsammans gör att ibland så blire väldigt väldigt tungt å jobbigt både psykiskt och fysiskt!

Jag vill såå gärna skaffa en sysselsättning, inte för att jag e trött på att gå hemma, för jag går inte bara hemma, jag arbetar dygnet runt!
Men för att jag vill ha mer pengar!
Men först körkort, sen fixa med jobb :-D
Bara de där nedrans lämplighetsintyget kan komma snart så ja kan sätta igång :-D


<3<3 Vi saknar dig varje dag Thule, Älskar dig Finast i världen <3 <3

Nee, nu ska jag dammsuga, torka golv, diska och plocka undan & kanske "arbeta lite hemifrån" om jag hinner!
Sen hämtning av Maja, sen åker vi raka vägen ut till stugan!
Vi ska äta gomiddag o kanske köra lite skoter *Sugen* Åsså ska Maja få åka traktor!
Hon äääälskar att åka traktor! =P




Puss o Hej!





Kommentarer
Postat av: Zweety

Förstår mer än väl vars du kommer ifrån, Du gör ett grymt jobb vännen! ;) kram

2010-03-17 @ 09:50:46
URL: http://metrobloggen.se/zweety

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0