Söndag-Sliten Mamma-Sjuk Maja!


Sötnosen i ny bad-dräkten som hon åxo fick av pia & pappa :-D


Lite av kläderna som Maja fick av snälla Pia & Pappa :-D


Hon äälskar sin bad-dräkt, de e ju KITTY på! :-D *Hon älskar Kitty*
Hon väljer nuförtiden kläder själv, hihi =)  Så nu vet jag bättre va
jag ska köpa eftersom jag vet va hon har för smak :-P
Åsså vägrar hon gå ut om hon inte få titta sej i spegeln =P


MYSNEMO



Bustroll me plåster i armvecken :/ Dumma sjukhus , dumma doktor!
Varje gång hon tittar på sina armveck nu så säger hon : Sjukhuset!!

Hon är sjuk igen, de e inte många dagar per månad hon hinner med att vara
på dagis..Å nu är hon hemma tills nästa tisdag igen..PJU!
Slitsamt när man e själv!
Speciellt då hon är sjuk...Å vädret är som de är!
Imorse fick ja bära henne på ena armen ha nemo i andra å pulkan (som hon vägrade åka i)
släpande istötande i bakbenen hela vägen..Inte lätt då de kom hundar osv. å min arm höll på
gå av..Å jaa, nu behöver jag hjälp kan jag känna!
De blir för slitsamt i längden även om vissa dagar e lättare än andra!!

De e så mycke som händer i Majas utveckling nu så ja hinner inte me å skriva allt!
Hon e inte rädd dammsugaren längre så nu kan jag ÄÄÄÄNTLIGEN dammsuga med henne hemma!
Önskar jag kunde veta hur man filmar och lägger in så jag kan filma när hon pratar :-D
Hon e såååå duktig!! =D
Men då vi ska ut till Carina på påsk ska hon få filma :-D
Vi ska försöka ta oss iväg på Leos då hon e frisk, skulle egentligen dit imorrn me Theo å Carina!
Sen ska vi ha kalas på påsk!
Och jaa, de e lite olika aktiviteter inplanerade :-D

PÅ TISDAG SKA JAG GÖRA HÅRFÖRLÄNGNING!
<3
FINNS INGET JAG TRIVS SÅ BRA MED SOM DE, JAG ÄÄÄÄLSKAR DET!!
Å när jag blir rik ska jag jämt ha de :-P



Kommentarer
Postat av: lonta

Söt hon är din tjej, man ser ju att hon brås på dig ! :) Hoppas ni haft en bra helg, vilken storlek har Maja på kläder nu? :) Kram!

2010-03-28 @ 18:59:54
URL: http://lontas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0