Pippi!

Pippi är min IDOL! Tror jag, ja älskar henne!
Jag älskar hur hon klär sej jag älskar hur hon pratar, jag älskar hur hon beter sej och jag älskar hur hon är!
Jag älskar allt med pippi!



Å Maja e överförtjust i henne!
Inte tecknade utan vanliga pippi! De äre bästa som finns å kolla på nu :-D

Å just nu e favoritordet SPUNK, Maja springer runt å säger spunk spunk spunk spunk hele tin ;)

Å gissa om hon va nöjd när hon fick gå till dagis me sin "Daisy" tröja idag! Oooohhh!
Överlyckli!

Jaja, å gud klockan e ju ingenting, brukar inte ens ha hunnit ut me Nemo den här tiden annars!
Va skönt å få lämna klockan åtta! *NJUTBART*
Kanske borde jag ändra och göra de oftare, så kan jag hämta henne tidigare oftare åxo! JAA!
De ska jag genast göra i nästa 6 veckors schema!
Tänk att en extra timme på morgonen kan göra så mycke, men man måste testa å prova sej fram, tillslut hittar man nåt som funkar alldelens perfekt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0