Ett till..

Snyggt me Camoflage leggings? :-P



Ja tyck dom e rätt så tjusiga, fast inte me dom dr skorna kanske, haha :-P
Men jag kan ju INGENTING om mode så ja ta ju ba på mej nåt så hoppas jag att
de inte ser allt för konstigt ut, även om de kanske oftast gör de :-D
Men äsh då, de e ju ba jag ändå så :-D
Har ju iof fått min alldelens egna Elin Kling nu som håller på å styra upp min
garderob så vi får se till sommaren :-P hehe..



Maja hon kör me hängslebyxer :-P


<3 My babygirl <3


Såå skönt me astfalt! ^^



När Maja inte får som hon vill så lägger hon sig antingen på golvet med huvudet ner i golvet och "tjurar"
Eller så ställer hon sig mot en vägg "å tjurar" hahaha..HON E VERKLIGEN INNE I EN TROTSPERIOD NU, AV RANG!

Se här tex





För att senare vara strålande glad igen, å dansa runt , tjolahopp tjolahej!
Hon ääääääääälskar att dansa!! :-D Å bra e hon påre åxo!! :-D Wihiiii!!!<3

Pöss Hej!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vars har du köpt leggingsen??? :)

2010-03-17 @ 13:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0