Vilket Strålande väder!! :-)

Åh vilken skön utlandsvärme de är idag :-)
Men min morgon började inte bra :-P
Trött som aldrig förr va ja då ja vaknade, Maja sov inge bra inatt, har blivit bortskämd me att hon sovit hela nätter ett bra tag nu, men inte inatt...Sen vaknade hon tidigt som tusan på de...

Tog 2 alvedon mot huvudvärken å cyklade iväg till dagis, mötte på Majas fröken Irene & tre barn som skulle hälsa på på skolan för första gången *Dom va så ivriga å de riktigt lyste i ögonen på dom*
Vilken känsla att för första gången från Dagis få börja skolan :-) WOW! De e nå stort för dom, dom e på väg att bli stora...Åhhhh, de va så mysigt å höra dom å se dom ;) Som dom pratade å berättade, tills fröken Irene sa att nu måste dom gå sista stegen mot skolan...
Tråkigt att dom lämnar Dagis redan, de e 2 av Majas favoritkompisar! :-/

Cyklade iallfall å lämnade Maja..De va en vikarie fröken Tina som jag lämnade henne till idag, ja vet inte va som föll mej in, haha :P Eller jaa, jag e ju bara inte som alla andra, Maja va lite kinkig å ville hålla runt mitt ben å inte bli lämnad, men så sa jag bara : Men MAJA Tina ser ju nästan ut som mamma ju, samma hårfärg å hår å allt :P HAHAHA
Tina kollade väldigt konstigt på mej, hoppas inte hon tog illa upp ?! :S hahaha =)
De funkade ju å Maja sträckte armarna mot henne åsså gick dom å gungade me Meya :-)

Väl hemma igen så skulle ja låsa upp dörren, då fastnade nyckeln å den gick inte att vrida om eller dra ut?!?!? *grrrr* Den satt fast, stenhårt! Så de blev å vandra iväg till hyresvärden å be han komma å hjälpa mej, han höll inte på å få upp den han heller, å började undra om jag inte hade öppet nå fönster eller balkongdörren, men hade jag haft de då hade jag ju redan varit inne förstår han väl :-P De gick tillslut iallfall..Å nu e jag inne =)

Nu blire storstädning & kanske att jag hinner me å tvätta nå maskiner, måste vika tvätt å diska mm mm Får göra de ja hinner med, sen ska ja å markus hämta lillmaja å åka till stugan å grilla me pappa å pia :-)
De blir mys å ja ska ta me mej kameran , så bilder kommer senare ;)

Ha en bra dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0