Oh Happy Day!

Ingen städ-dag idag!
Va nere på stranden i förmiddags, sen ringde Finaste Johanna å undra om vi ville följa me på Tivolit, så vi åkte dit efter Maja hade sovit förmiddag!



Vi hade de supermysigt nere på stranden och fick sällskap av en trevlig
kille som hette Jason & Hans hund Roxi :-)
Tiden sprang iväg till lunch-tid =)




Men DAMIT va vi hade klätt oss varmt idag, å nu (i den här värmen) e jag inte alls lika förtjust i mitt löshår, pju va jag har svettats :S
Skulle ha haft en klänning och inget mera idag....Men de e lätt å va efterklok!




Va sämst me Kameran på TIVOLIT idag TYVÄRR :-( 3 bilder på Maja å 1 på Evina i Kausellen!
Vi hade iallfall en supermysig eftermidda me Finaste Johanna & Hennes Jimmie & Lilla Evina <3
Åt Mjukglass o Mac Donalds åxo :-P



Drog på mej ett linne å satte upp håre då ja komme hem *NJUTBART I DEN HÄR VÄRMEN*

Nu ska jag kolla lite Emil me Maja sen ska jag göra ett ryck me städningen efter hon har somnat .. =)

Tjiaaooooo!


Kommentarer
Postat av: lonta

Har helt missat din kommentar på min blogg, sorry! :) Men det låter ju helt underbart med en resa till lilla mig hihi! :D Hade ju tänkt mig en resa till dig under semestern, men det kommer inte gå tyvärr :S Mina semesterveckor ligger så konstigt! Men vi får lätt höras någon dag! Hoppas ni får en bra helg! :) Puss!

2010-06-11 @ 21:01:43
URL: http://lontas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0