Stackars min NEMO :-(

Jag blir HEART BROKEN när mina hjärtan inte får vara friska/må bra :-(
Vi cyklade ut till Stugan, STOLT att ja cykla över en mil :-) Wihiiii...
Men Nemo fick ont i tassarna efter inge långt alls, så Markus fick komma å hämta han...

Nu är han iallfall DYNG HALT, han är hängig, ligger bara, varm, sjuk, ont, ajaj, vill inte bli rastad osv osv.. :(((((
Han har lega på ett å samma ställe i stugan hela tiden under dom här 2 dagarna *Gråter av bara tanken på han*
De gör ont å se han ha så ont, han e inte sej själv för fem öre...Han bara ligger, stackars lilla älskade NEMO!
Han kunde inte kliva ut ur bilen markus fick bära han, han kan inte gå på tassarna...Mest höger fram ser de ut som, har tagit hand om han ordentligt sen vi kom hem...
Ska försöka ta ut han å kissa å bajsa sen, om han fixar att gå, annars blire å bära han till en gräsplätt/buske :-(

Jag hoppas verkligen de går över snabbt så han får bli återställd!
Å imorrn kommer Lilla Paloma, Nemos dotter o Johannas mammas hund hit å ska bo me oss en vecka, hade verkligen sett fram emot de, men de känns jobbigt när Nemo har så ont å är så sjuk...
Hoppas Paloma kan få han å glömma de onda för en stund....


Lill stackaren :-(

Han är så livlös å bara sover å sover...Ledsen å har så ont :-(

Han beter sej nästan som Thule gjorde då han levde sin sista dag
känns de som iallfall, i mitt mattehjärta <3
De gör så ont å se han!!!


ÄLSKAR DIG FÖR ALLTID NEMO, För varje dag som går kommer vi närmare o närmare varann!
Gör allt + lite till för dej <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Stackars lill nemo <3 min älskling :P Paloma kommer göra så han glömmer lite av smärtan tror ja ;) Mamma sa att palomas gick över inom en vecka, men då var ju hon helt och hållet söndertrasad under trampdynorna..

2010-06-27 @ 12:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0