SNYGGA SKOOOOR!!!!!

Idag märkte jag att jag har inga snygga PLATTA skor aka sommarskor, jag hatar platta skor!
Men jag går ytterst sällan i nå tjusigare, man blir så lång å de e så svårt å gå å man får så ont i fötterna :-)
Men de e SNYGGT!

Nu har jag iallafall hittat 4 par som jag MÅSTE köpa, älskar dom allihop!
Visar bilder sen då dom ha kommit hem :-)
Smart av shopping galningen å handla skor när ja / vi har de så dåligt ekonomiskt ändå, men man måste ju få unna sej ibland :-)

De va däremot inga platta :-/ De ska jag dra me mej min mamma på stan å köpa nån da iställe, eller så får hon ge mej en slant så knallar ja me Johanna nån da, hon e ju lix ledi så då kan hon nog följa me å handla platt dojjer nån da!

Ja hitta dom här åxo : Vem fan köper såna?! :-) hahahahaha... =)


Kanske något till Johanna i födelsedags present?! :-P HA HA =) Ne ja skoja, fy så fula-i mina ögon iallefall :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha de är såna ja mena, jesus sandaler :P såååå fult hahaha..

tack för en trevlig dag stor skurk.. :) Vilken skillnad de är på maja å Evina, maja from som ett lamm, sa inte många ord, å bara satt snällt i vagnen, medans min vilde sprang överallt :P hahah..

2010-06-11 @ 21:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0