SKÖN HEMMADAG!

Vi har haft de riktigt bra idag!
Fått massa gjort här hemma & varit ute i äventyrsparken i ovädre (Stom+regn) och Maja gick från den ena till den andra osv o ville göra allt som finns att göra där, vi matade även ihopburrade sovande frusna ankor <3

Inte en kotte ute, ba vi :-) haha

Lilla mimmi höll på frysa ihjäl...borde kanske tagit på hon en tröja :P
Än är jag inte van att ha småvovve i familjen...

Jaja, nu ska jag göra ett försök att sova iallafall =)

I veckan ska jag klicka hem skoooor! HAHAHAH *härligt*

Puss o godnatt

Kommentarer
Postat av: lonta

Tiden räcker inte till :S Men jag har fler semesterdagar att ta ut, så förhoppningsvis kan vi fixa något i höst! :) Mja, det är ok med mig iaf, har lite problem med ryggen, förmodligen njursten ska på röntgen på tisdag. Hur är det själv? :) Puss!

2010-06-13 @ 06:40:45
URL: http://lontas.blogg.se/
Postat av: Emilie

Mitten av augusti skulle vi få flytta in! :)

Vi kan väl vänta tills Wille kommit hem, så han får följa med. Blir ju lite roligare för Maja också :)

Kan bestämma nått på tisdag/onsdag när jag fått hem honom :P

Kram

2010-06-13 @ 09:50:13
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0