SKÄRPNING!

Vet ni va ja har ätit idag : (En fetto-dag av rang) USH!

Började med att äta Chips å dip å godis å nån kärleksmums eller två eller tre imorse..

Sen blev de lunch med Maja, Korv och Stekt Potatis & Stekt ägg med mackor och sallad..

Sen lite mera kakor, chips å dip å godis, står i kylen å dippar lite då å då :S haha :-)

Sen blev de ett Skrovmål på Leos + att jag snattade lite av Majas tallrik åxo, me 2 extra dipper..

På vägen hem stannade vi å köpte godis & sen hare blivit 4 kärleksmums, massa chips å dip & massa godis sen ja kom hem..

Å nu e jag så sugen på nåt så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. =)
Ringa hemkörning kanske, å äta i sängen :-P haha =) Skojjjjjjjar...!!!

Nee imorrn blire inge mycke mat, man måste få unna sej vissa dagar (Nästan hellst alla):-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0