Så mycke jävulskt :-)

Har sovit sååååååå skönt inatt!
Maja vaknade 8.30 ((REKOOOOORDSOVMORGON)) Ordentligt utvilad känner jag mej :-)

Lilla Nemo va dålig imorse men efter tips från skurken så gick de kanoners att ta morgon promenaden!
Han fick Maja strumpor på alla fötterna, han tappa 2 efter vägen på baktassarna, å då märkte jag att han har ont i alla 4 :( :(
Men han fick gå en ½ lång promenad och han bajsade.. JIPPIIIIII lycka i mitt <3

Men Mimmi, HAHAHAHAHA, fan va pinsamt va jag skämdes, har aldrig vari me om nå liknande i hela mitt liv, hon SKREK i högan sky medans hon bajsade :O Hon va hård i magen, å skrek ungefär som om man råkar trampa hon på tassen , fast 10 ggr värre å i ca 5 minuter som de tog att få ut bajskorven, först trodde ja de va en geting som stack henne eller nåt, men gud va hemskt , folk måste trott att jag misshandlade henne eller nåt ?! Fick lov å börja massera hon medans hon sket så hon skulle skrika lite mindre, haha :-)
De funkade, tänkte på förlossningar å jaa att försöka lugna henne då de gör ont...haha =)

Ne nu ska jag gå iväg till Lekparken, Mattias å Maja är å leker, ska gå å va me dom lite tills jag ska gå in å laga lunch!

Ikväll kommer Lilla Paloma som ska få bo här med oss 1 vecka :-) De ska bli MYS!!
Mimmi ska bo hemma hos Markus eftersom hon e så tjuri i andra hundar :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0